maat

Har nyss ätit en nyttig middag bestående av hamburgare! anledningen till att den var så himla nyttig är att den inte innehöll så himla mycket konserveringsmedel plus att jag hade på en massa grönsaker.

Jaha mer då? Joo jag tänkte köpa smink för min nästa månadspeng (förutom skivor) Men jag vet inte vilka märken som djurtestar, för jag vill inte direkt uppmuntra djurtester! Är det någon som vet vilka företag som andvänder sig av djurtestning? Skulle uppskatta ett svar...

Nä nu ska här slappas framför tvn så det bara smäller om det! Har inte kunnat slita mig från datorn för mer än att äta. Det blir ju av ren reflex sådär, man tänker typ nä men jag kanske ska kolla meilen, eller undra om någon har kommenterat på bloggen nyligen. Nä fy skäms!

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag har för mig att Isadora inte testar på djur och sen finns ju alltid body shop också, de testar ju inte heller på djur.

2008-03-12 @ 18:15:34
URL: http://linachanii.blogg.se
Postat av: Tu Madre

Aj för att göra hål i örat själv! :O

2008-03-12 @ 18:21:18
URL: http://www.TUMADRE.blogg.se

Kommentera här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Egen blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0