lovefool

Sitter här och nynnar på the cardigans lovefool. Måste se konstigt ut för alla människor som går förvi. (har kontoret nära vägen)
Jaja hursomhelst. Vet ni vad jag gjorde igår? Jag ramlade i trappen! Fy fan vad ont det gjorde! Kändes som om jag fått värsta spricka i benet! Det var iallafall ett roligt sätt jag ramlade på! Jag ramlade framifrån, inte på rumpan som jag brukar! Har värsta mongo blåmärket och en knöl en bit nedanför knät. Nä nu ska jag sluta tjata om mitt fall. Hmm vad ska jag skriva om då då?

Kommentarer
Postat av: Tu Madre

Jag hade funderat länge på att klippa lugg öfr mitt hår var så slitet. Så en natt gick jag upp runt 2 tiden, in i badrummet, tog fram saxen och klippte, sen gick jag och lade mig igen. Vaknade sen på morgonen och märkte att jag hade klippt lugg och mindes lilla incidentetn som hade hänt på natten.

2008-03-12 @ 16:49:06
URL: http://www.TUMADRE.blogg.se

Kommentera här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Egen blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0