Hello

försöker undvika arr skriva min bokresention eftersom jag just nu är inne i en hatperiod mot min lärare. Vill ni veta varför? Okej
Såhär är det: jag var på utvecklingssamtal i tisdags och då fick man ju såklart se hur det går i vissa ämnen och dethär är jättesvårt att förklara men försök att hänga med okej?
Ja det är såhär att det är infört ett nytt system så att läraren bara behöver kryssa i olika rutor och min sv-lärare kryssade i mellan behöver förbättras(sämst) och aktiv. Det värsta är att hon inte sagt nånnting! Inte ett pip! Urgh vad jag blev arg på henne!

Kommentarer
Postat av: stine

näe de gillar inte jag bara i grytor

2008-01-20 @ 14:51:52
URL: http://stineb.blogg.se

Kommentera här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Egen blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0