Söndag

hello! Har nyss städat klart mitt egna lilla akvarium... Herregud fiskar kan verka små men gud vad dom skiter! De e ju som en elefant har hoppat ner i akvariumet och skitit och det har bara gått typ 2 veckor sedan jag städade förra gången!
Jaja jag har iallafall bokat in mig på ett spinningpass idag klockan 6 så det kommer nog att bli spännande att se hur jag ligger konditions mässigt. Jag antar att det inte är så bra... Jaja jag ska iallafall försöka att hinna med ett spinning eller ett löp pass varannan dag. Det är det optmala för att jag ska kunna bli bättre. Nä nog snackat om min taskiga kondition. Vad ska man göra idag då? blir nog slapp framför tvn ikväll. Annars får vi se..
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Egen blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0